Το Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας αναλαμβάνει τη διαχείριση αλληλογραφίας με τη διανομή και διεκπεραίωση των εγγράφων, την ηλεκτρονική τήρηση πρωτοκόλλου εισερχομένων-εξερχομένων εγγράφων, τη σύνταξη εγγράφων και τη διαχείριση ηλεκτρονικών και χειρόγραφων φακέλων. Επιπλέον, ασχολείται με την αρχειοθέτηση, τη διατήρηση αρχείου και τη διασφάλιση της ασφάλειας και καθαριότητας των εγκαταστάσεων. Παρέχει επίσης γραμματειακή υποστήριξη στη Διοίκηση, το Διοικητικό Συμβούλιο και τη Γενική Συνέλευση, καθώς και παρακολουθεί θέματα οργάνωσης της Εταιρείας, αντλώντας προτάσεις για αλλαγές και συμμετέχοντας στην παρουσίαση οικονομικών στοιχείων και αποφάσεων.

  1. Διαχείριση αλληλογραφίας (διανομή και διεκπεραίωση)
  2. Τήρηση Πρωτοκόλλου εισερχομένων- εξερχόμενων εγγράφων ηλεκτρονικά.
  3. Σύνταξη εγγράφων.
  4. Τήρηση φακέλων εγγράφων ηλεκτρονικά και χειρόγραφα.
  5. Αρχειοθέτηση εγγράφων –Τήρηση αρχείου.
  6. Φροντίδα για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων, τη λειτουργία των ειδικών χώρων.
  7. Φροντίδα για την καθαριότητα των χώρων.
  8. Γραμματειακή υποστήριξη της Διοίκησης και του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας και της Γενικής Συνέλευσης (ημερήσια διάταξη, πρόσκληση των μελών του Δ.Σ., τήρηση πρακτικών του Δ.Σ).
Μετάβαση στο περιεχόμενο