Το Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Ταμείου αναλαμβάνει βασικές λειτουργίες για την οικονομική διαχείριση της Εταιρείας. Περιλαμβάνει τη σύνταξη προϋπολογισμού, απολογισμού και ισολογισμού, την υποχρεωτική δήλωση φορολογικών υποθέσεων, και την τήρηση μητρώου δεσμεύσεων. Επίσης, υλοποιεί το πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ για διαφάνεια στις διοικητικές διαδικασίες. Παρακολουθεί τραπεζικούς λογαριασμούς, διαχειρίζεται τη μισθοδοσία και αποδόσεις προς ΔΟΥ και ασφαλιστικά ταμεία. Εκδίδει χρηματικά εντάλματα πληρωμής και διαχειρίζεται πληρωμές. Τέλος, εκδίδει αποδείξεις είσπραξης και τιμολόγια, εξασφαλίζοντας ομαλή οικονομική λειτουργία της Εταιρείας.

  1. Σύνταξη Προϋπολογισμού- Απολογισμού- Ισολογισμού.
  2. Σύνταξη έκθεσης διαχείρισης, προσάρτημα, επιμέλεια στοιχείων για δημοσίευση στο ΓΕΜΗ.
  3. Υποχρεώσεις προς Δ.Ο.Υ. (Φ.Π.Α.-Φορολογικές δηλώσεις, my data κλπ.)
  1. Τήρηση Μητρώου δεσμεύσεων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  2. Εφαρμογή του προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
  3. Αναρτήσεις στο ΚΗΜΔΗΣ.
  4. Λογιστικοποίηση δαπανών.
  5. Έλεγχος Δικαιολογητικών δαπανών.
  6. Έκδοση  Χρηματικών Ενταλμάτων πληρωμής για την εξόφληση πάσης φύσεως δαπανών.
  7. Μισθοδοσία- Βεβαιώσεις αποδοχών.
  1. Απόδοση κρατήσεων προς ΔΟΥ και ασφαλιστικά ταμεία.
  2. Παρακολούθηση Τραπεζικών Λογαριασμών.
  1. Τήρηση Μητρώου Παγίων.
  2. Πάσης φύσεως Πληρωμές (Ταμείο).
  3. Έκδοση αποδείξεων είσπραξης, Γραμματίων είσπραξης.
  4. Έκδοση τιμολογίων εσόδων και λοιπών φορολογικών στοιχείων.
Μετάβαση στο περιεχόμενο